Nejčastejšie kladené otázky

TimeBox

1 - Čo mám robiť, ak zamestnanec stratí kartu alebo prívesok?

Každý zamestnanec má pridelené číslo karty alebo prívesku v softvéri tak, aby ho terminál poznal.
  Načítajte posledné záznamy z terminálu a v prípade potreby ručne doplňte záznamy o zamestnancovi do SW. 
  Potom mu priraďte novú kartu alebo prívesok: prejdite do ponuky „Nastavenie / Pracovníci“ a upravte formulár zamestnanca:
- Vyberte zamestnanca a zmeňte číslo jeho karty alebo prívesku

2 -  Čo mám robiť, ak stratím USB pamäť na prenos údajov?

Väčšina komerčných USB pamätí je kompatibilná. Stačí ich len inicializovať v softvéri.
  Ak chcete inicializovať USB pamäť, musíte zadať ponuku „Systém / Zariadenie“:
- Vložte novú pamäť do USB portu počítača
- Kliknite na tlačidlo „Inicializácia stiahnutia USB pamäte“
- Terminál potom novú pamäť rozozná

3 - Čo mám robiť, keď stratím USB pamäť s údajmi, ktoré ešte nemám načítané v PC?

Jednoducho inicializujte novú pamäť podľa predchádzajúceho postupu. Potom ju vložte do terminálu. Údaje sa znova načítajú. Terminál má pamäťovú kapacitu 10.000 záznamov a načíta všetky výsledky pri každom prenose.

4 - Čo mám robiť, keď potrebujem ďalšie karty alebo prívesky?

Navštívte náš e-shop www.timebox.cz alebo nám pošlite objednávku e-mailom na vybiral@vistech.cz. Základné objednávacie množstvo je 5 ks.

5 - Čo ak je kábel RS 232 v balení príliš krátky? (platí pre TimeBox X1)

Ak je dodaný kábel príliš krátky, káble RS 232 rôznych dĺžok možno kúpiť v špecializovaných obchodoch. K dispozícii v zásobníkoch elektrického prúdu pre použitie ako predlžovací kábel k dodanému káblu.

6 - Čo ak chceme terminál spojiť s počítačom pomocou kábla, ale počítač už nemá k dispozícii port RS232? (platí pre TimeBox X1)

V tomto prípade vám môžeme dodať prevodník RS232 / USB spolu s káblom vhodnej dĺžky.

7 - Ktoré operačné systémy sú kompatibilné s dochádzkovým systémom TimeBox?
 Time Box je kompatibilný s nasledujúcimi operačnými systémami:
  - Windows Vista
  - Windows 7
  - Windows 8
  - Windows 10

8 - Čo sa stane, ak zamestnancovi skončí pracovný deň po polnoci?

V tomto prípade, ak bol jeho prvý príchod pred polnocou, bude aj odchod zaznamenaný do predošlého dňa ‒ systém bude môcť vypočítať pracovnú dobu tejto nočnej zmeny.

9 - Ako reaguje terminál pri výpadku prúdu?

Terminál X1 ‒ Pri výpadku prúdu už nie je možné zaznamenávať príchody a odchody. Údaje však zostávajú uložené.

Terminál X4 ‒ Interná batéria umožňuje pokračovať vo fungovaní 30 minút. Terminál prejde do režimu spánku, ale príchody a odchody je možné zaznamenávať.

10 - V akom prostredí možno terminály Time Box inštalovať?

Terminály možno inštalovať iba v prostredí chránenom pred prachom a vlhkosťou.

11 - Môže neoprávnená osoba stiahnuť zaznamenanú dochádzku z terminálu?
 
Prístup do terminálu je možný len s USB pamäťou inicializovanou v SW Time Box. Terminál spustí prenos údajov, len ak pozná súbor nahraný v USB pamäti.

12 - Aké sú dodacie lehoty pre balíčky Time Box?

Balíčky s terminálom X1 ‒ terminály X1 sú na sklade a odosielame ich do 2 pracovných dní

Balíčky s terminálom X4 ‒ terminály X4 nemusia byť na sklade a dodacia lehota je do 2 pracovných týždňov